All about Love

All about Love
me & you

Monday, October 29, 2012

kau memilih aku...

alhamdulillah... Ya Allah ya tuhan ku, kau berkati hubungan kami dgn memberi kami jalan untuk membina masjid dijalan Mu.. sesungguh nya terlampau besar hidayah Mu kepada kami.. terlampau tinggi rahmat Mu ya ALLAH...

Aku bersyukur pada mu ya ALLAH.. kerna kau jadikn dy IMAM ku kelak.. jadikan lah dia cinta terakhir ku hingga ke SYURGA FIRDAUS mu...
Ya ALLAH... kau tuntunilah aku agar menjadi makmumnya yang solehah.. sesungguhnya dialah yang TERINDAH bagi ku..

Ya ALLAH... kau berilah dia kekuatan, ketabahan, keimanan bagi mengharungi segala dugaan dlm meniti liku2 kehidupan untuk menjadikan Aku yang HALAL baginya..
Kau limpahilah NUR mu kpd kami ya Allah... agar sentiasa tersuluh jaln kami.. amiN...

KINI sy bukan lg kekasih dunia awak.. tp sy Tunang awk & akan menjadi makmum awk.. insyaAllah...

27-10-2012



time kasih kpd family yg bnyk membantu :)


hantaran kami


doorgift handmade.... comel kn..heeee :)

time kasih kat kengkawan yg datang.. syg korang :)




lain nye muke aku lepas make up... blur sekejap bile aku tgok muke aku kt cermin.. 





No comments:

Post a Comment