All about Love

All about Love
me & you

Monday, October 29, 2012

kau memilih aku...

alhamdulillah... Ya Allah ya tuhan ku, kau berkati hubungan kami dgn memberi kami jalan untuk membina masjid dijalan Mu.. sesungguh nya terlampau besar hidayah Mu kepada kami.. terlampau tinggi rahmat Mu ya ALLAH...

Aku bersyukur pada mu ya ALLAH.. kerna kau jadikn dy IMAM ku kelak.. jadikan lah dia cinta terakhir ku hingga ke SYURGA FIRDAUS mu...
Ya ALLAH... kau tuntunilah aku agar menjadi makmumnya yang solehah.. sesungguhnya dialah yang TERINDAH bagi ku..

Ya ALLAH... kau berilah dia kekuatan, ketabahan, keimanan bagi mengharungi segala dugaan dlm meniti liku2 kehidupan untuk menjadikan Aku yang HALAL baginya..
Kau limpahilah NUR mu kpd kami ya Allah... agar sentiasa tersuluh jaln kami.. amiN...

KINI sy bukan lg kekasih dunia awak.. tp sy Tunang awk & akan menjadi makmum awk.. insyaAllah...

27-10-2012



time kasih kpd family yg bnyk membantu :)


hantaran kami


doorgift handmade.... comel kn..heeee :)

time kasih kat kengkawan yg datang.. syg korang :)




lain nye muke aku lepas make up... blur sekejap bile aku tgok muke aku kt cermin.. 





Friday, October 5, 2012

1 tahun 6 bulan NAK MARAH

As,kum... Hai kengkawan... Hari nie ika nk bagi tau yg ika dgn DakUuncit dah genap 1TAHUN 6BULAN berkawan.... alhamdulillah.. moga Allah kekal kn hubungan kami hingga ke akhir hayat kami...Amin... kengkawan pn doakn jgk  hubngan ika akn kekal k.. hurm tp hari nie ika nk MARAH...GERAM sgt dgn Dak Uncit.... Nak tau x, hari nie dah uncit bleh terformatkn fon dy... then hilang suma gambar kenangan kami... haishhhhh!!!!!! Geram betol ika.. SEDIH pn ye jgk sbb ika lom sempat nk copy gmbr2 kami kt lappy ... :( tapi nasib baik dak uncit lembutkn semula hati ika dgn mintak maaf sbb dy xsengaje format phone & dy janji nnt nk amik semula gambar together bebnyk. hehe seronoknye... :) 

hurm STOP kejap cter pasal dak uncit nie...kite lari g topik lain jap... ika nk cter nie.... tadi mase ika wat  kje kat umah tanent... jari ika terluke... saaaakit sgt. :( luke sebb t'kne tile yg pecah.. hurmmm... nie la padahnye bile perempuan wat kje lelaki... hurm tp nk wat mcm mane kn... dah ika mmg minat bidang teknikal nie... hurm kecian dak uncit dpt girlfren tangan kasar...hahahahahahaha........tp tgan kasar xpe kn kengkawan??? yg penting hati lembut selembut baldu.betol x???.huhuhuhuhu.. perasan plak ika nie tetibe..hihihhi :D

Sampai cini jela ika nak berceloteh hari nie...ika nak sambung tgok cter BARBIE kat Youtube.. Bak kate dak2 ofis... ika nie bebudak.. suke sgt tgok cter BARBIE.. hihihi...k lah... bye kengkawan :)

Monday, October 1, 2012

Dy kate Sy cantik..

As'kum sume... hari nie ika ade satu story baru... story memuji diri sndri.. hahahahaha..perasan kan ika nie.. hihihi.. sebenarnye hari ahad lepas ika balik melake dgn DAK UNCIT.. then ika try la something new on me.. so nie lah hasil nye.. 

cmne???? cantik x ika mcm nie??? heheade mcm hanna tajima x? hahaha


kalau kengkawan ckp xcntik pn ika xkesah,,.. yg penting dy ckp ika cantik..
happy sgt hari tu.. satu hari ika habiskn mase bsame DAK UNCIT..

 dy asyik ckp "sejuk mate sy pndang awk mcm nie" hihihi malu plak kite jadinye...

ika niat dlm hati one day when I will be your's (dak uncit), I will be like this 4 u..segala yg CANTIK, segala yg INDAH, dan segala yg sy miliki hanya lah untuk awk.. Semoga kita akan cepat2 jadi pasangan yg sah disisi Nya.. Amin....