All about Love

All about Love
me & you

Sunday, May 15, 2011

BIARLAH APE ORG NAK CKP TENTANG AKU, DY XKENAL AKU...

Hurmmm.......
aku nie jahat sgt ke? smpai ade org nak ckp aku perempuan terok???
dy sape nak ckp aku mcm uh? kenal aku pon x..
just stalker aku dari org...
ape pon xbleh la...
tapi xpelah, aku xkesah ape dy nak kate tntang aku
sbb aku kenal diri aku, aku tau baik burok aku...
mmg, nak kate aku baik tu.. xlah baik sgt kan...
tapi aku still ade akal fikiran serta hati yg masih bleh menilai mane yg baik & mane yg burok..
aku xkan ganggu hidup org lain kalau dy xganggu aku...
pasal cinta?
hurmmmm cinta xbleh dipaksa kan?
cinta xjangke kan dtg nya bile & pade siape ia timbul..
so salah aku ke kalau aku mencintai dy?
salah aku ke kalau menyayangi dy?
salah aku ke kalau aku nak rase di syg?
aku ambik hak org lain?
hurm.. belum bergelar suami dah diiktiraf sebgi hak ke?
hurmmm...
seriously aku xphm...
tapi xpelah... ape y dah berlalu biar lah ia berlalu
hari nie kau kate aku terok, kau kate aku jahat..
satu hari nanti org lain akan ckp kau pulak mcm uh...
aku pasti tue...
aku cuma nak bahagia dgn ape yg aku ade skrg...
kalau mmg bahagia tue cume sementara..
xpelah
aku xkesah
sbb itu semua ketentuan Allah..
aku cume mampu merancang 
& aku harap ape yg aku rancang adelah yg terbaik utk aku dan utk org2 yg aku syg..
may Allah bless me Always

No comments:

Post a Comment