All about Love

All about Love
me & you

Tuesday, November 22, 2011

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0Vi4OnLb0ZU

MYSELF FROM HIS EYES
Wahai budak gumok...
Tau tak knp kite rase gile bile bersame awk....
Sbb awk comel sgt...
Kite ske cium tangan awk...lg2 wktu lepas awk kuar toilet....he3...
Sbb ade bau ucok2
Kite suke usik rmbut awk...wlaupn kdang rambut awk x wangi...x pe...
Kite x kisah....
Egt tak lagi waktu...sy dukung awk kt dataran....
Awk berat sgt....tp sy x kisah...sbb ksh syg dan senyuman awk dpt hilagkan 20kg dr berat awk.
Awk sush nk ckp y awk rndu kt kite....
Kite tau...awk bukn x rndu...tp awk x nk ngaku...
Awk ckp awk dh gmok...sy tgk x gemok pn...cme tang pewot jer...
Ade mcm bumper sket...tp x pe...
Sbb bumper awk tu bumper alphad..kreta y awk mnt tur...
Awk ckp tumbuh jerawt kt dahi sbb sy kis kt dahi....
Tp sebenarnye sy tau...jerawt tu tumbuh bkn sbb sy...
Tp sbb awk beragan nk kawin cpt kn...egt sy x tau????
Sejak awk kwn gn sy....mst awk tension kn...
Smue bnde nk purple...or hijau...
Hahah...tp jjur sy ckp....cik iqa sy ni sgt2 cantik ble pakai warne purple...
Ni bukan 1 pembohogan...lau awk x cye cbe tanye kereta baru kite...
Ha sbut pasl kreta...
Kite dh ade kreta baru...kite nmekan die cik iqa....


Super Sayang

Malam ni dear nak buat supersayang untuk sayang... dear dah janji semalam .. syg dear sgt-sgt....  tapi jam dah pukul 12.32 am. knp dear xcall lg nie????
hurm entah-entah dah sleep... nie yg nak marah nie plus merajuk... : D hehehehe
tapi aku tau dear xkan buat aku mcm tu...
maybe dear just terlelap ja kowt....
hurm......
call lah dear jap tanye na tunaikan janji ke x.... hihihi

haaaaaa..
dah bangon pon dear aku nie....
mase utk super syg... love u dear... Mmuah3x


Monday, November 21, 2011

KISAH CINTA SEJATI


7 BULAN berlalu... tanpa cinta yang  tulus, suci, diduga dgn pelbagai dugaan...  

Tapi semua tu tak mudah...  bahtera yang dilayar kan hampir goyah dan musnah... namun nahkhoda masih mampu bertahan untuk menyelamat kan bahtera yg dibina....

Susah nak digambar dgn kata-kata bagaimana penderitaan itu dilalui... cinta di halang oleh org ketiga “cinta masa lalu”... cinta di halang oleh kisah lalu... pelbagai cara dia lakukan utk memusnahkan ikatan cinta ini...bidadarinya hampir terpengaruh dgn cinta lalunya..... Si nakhoda tidak pernah mengalah dan terus berjuang utk mempertahankan cinta nya drpd dimusnahkan.. si nakhoda tidak pernah berhenti berdoa agar Allah membuka pintu hati bidadarinya utk sedar akan kesilapan yang dilakukan.

BilA tiba masanya... sang bidadari sedar akan kesilapannya.  Allah memberi petunjuk utk keluar drpd kesipalan itu.. Allah memberi kekuatan kepada sang bidadari utk tabah menghadapi segala kemungkinan apabila dy memberanikan diri meninggalkan cinta nya yan dulu “pihak ketiga” untuk pergi kpd cinta yg tulus suci.. pada mulanya sang bidadari sukar melupakan namun bila diberi kekuatan dan ketabahan dia mampu mengatasinya...

Kini masalah yang di lalui selama 7 bulan sudah pun berlalu pergi.. Si nakhoda dgn hati terbuka menerima bidadarinya semula utk memulakan Cinta Sejati dgn hati tulus suci..memberi peluang kepada bidadarinya utk membahagiakan si nakhoda. Di sinilah bermulanya kisah CINTA SEJATI...

Sunday, May 15, 2011

BIARLAH APE ORG NAK CKP TENTANG AKU, DY XKENAL AKU...

Hurmmm.......
aku nie jahat sgt ke? smpai ade org nak ckp aku perempuan terok???
dy sape nak ckp aku mcm uh? kenal aku pon x..
just stalker aku dari org...
ape pon xbleh la...
tapi xpelah, aku xkesah ape dy nak kate tntang aku
sbb aku kenal diri aku, aku tau baik burok aku...
mmg, nak kate aku baik tu.. xlah baik sgt kan...
tapi aku still ade akal fikiran serta hati yg masih bleh menilai mane yg baik & mane yg burok..
aku xkan ganggu hidup org lain kalau dy xganggu aku...
pasal cinta?
hurmmmm cinta xbleh dipaksa kan?
cinta xjangke kan dtg nya bile & pade siape ia timbul..
so salah aku ke kalau aku mencintai dy?
salah aku ke kalau menyayangi dy?
salah aku ke kalau aku nak rase di syg?
aku ambik hak org lain?
hurm.. belum bergelar suami dah diiktiraf sebgi hak ke?
hurmmm...
seriously aku xphm...
tapi xpelah... ape y dah berlalu biar lah ia berlalu
hari nie kau kate aku terok, kau kate aku jahat..
satu hari nanti org lain akan ckp kau pulak mcm uh...
aku pasti tue...
aku cuma nak bahagia dgn ape yg aku ade skrg...
kalau mmg bahagia tue cume sementara..
xpelah
aku xkesah
sbb itu semua ketentuan Allah..
aku cume mampu merancang 
& aku harap ape yg aku rancang adelah yg terbaik utk aku dan utk org2 yg aku syg..
may Allah bless me Always

Saturday, May 14, 2011

xboleh nak marah lame-lame


B buat syg senyum sowg2
tadi syg merajok & marah kat b....
syg xnak lyn b baik
pas uh puas b pujuk syg
tapi syg xlyn pon
syg makin menganjing b 
dgn niat sengaje nak sakitkan ati b sbb b dah sakitkan ati syg
tapi lepas uh b ckp b nak jumpa syg
kejap pon jadi lah
pd mulanya syg malas sgt nak jumpa b
mmg xde mood gler
tapi g jgk lah jumpe b kejap
sbb b ckp, b nak bagi maklumat profil syarikat
so, mase jumpe uh b ajak syg g mkn...
ape ar, mlm2 b ajak mkn nasi lemak
makin gumok la syg jwbnye
pas mkn b anta syg balik kamsis
at that time b mintak maaf kat syg
dgn ape yg telah b buat
mula2 syg xnak maafkan
yelah, org ngah sakit ati lagi
tapi lepas b wat syg senyum
hati syg terus je lebur....
hehehehehe....
mase nak balik syg salam b..
pas uh b kiss dahi syg
terubat cket rase rindu uh
tapi ade bende lagi sweet yg buat syg terharu
waktu sy berjalan nak ke kamsis
b jerit panggil syg "ika, i love you"
fuhh, time tu tuhan jela yg tau mcm mane malu nya syg
sbb sume budak yg ade kat wakaf time uh dgr...
malu....
tapi syg terharu n bagge 
sbb b xmalu utk ckp dpn org
yg b syg & cinta kan syg
thanks sgt b..
hope cinta tu akan slalu ade utk
kita...
amin....